• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,33%37 665,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,33%37 665,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • 21.09.15, 17:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP: materjalitootjad panustavad üha enam ekspordile

Kui eelmisel aastal olid Ehitusmaterjalitootjate TOPi ettevõtted äraootavad, siis tänavu annab tooni märksõna eksport.
Ukselengide, liistude ja laudade tootja Vindor OÜ juht Janek Antipin märkis, et ekspordil läbilöömiseks peab olema paigas hind, kvaliteet, kliendisuhe ja head partnerid.
  • Ukselengide, liistude ja laudade tootja Vindor OÜ juht Janek Antipin märkis, et ekspordil läbilöömiseks peab olema paigas hind, kvaliteet, kliendisuhe ja head partnerid.
  • Foto: Veiko Tõkman
Kui veel aasta tagasi kirjeldas mitu materjalitootjat, et ollakse äraootaval seisukohal, loodetakse uue Euroopa Liidu eelarveperioodi struktuurivahendite avanemisele ja majanduskeskkonna paranemisele, siis aastaga võib märgata teatud nihet edasi. Järjest rohkem on kuulda eksportijate hääli ning nende veelgi ambitsioonikamaid plaane edasisteks laiendusteks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele